wtorek, 7 kwietnia 2009

Zmiany, zmiany, zmiany

Przyszła wiosna więc czas na zmiany. Postanowiłam ułatwić wam życie i od teraz możecie subskrybować tego bloga przez kanał RSS (sformułowanie "czytaj mnie przez kanał" jakoś nie może mi przejść przez klawiaturę ;) ) Jeśli używasz jedynej słusznej przeglądarki, pójdzie Ci łatwo. Z menu zakładki wybierz subskrybuj tę stronę. Następnie wybierz opcję RSS i gotowe! Jeśli używasz IE - natychmiast to zmień :)

Co prawda nie uchroni to was przed moim spamem (na razie), ale przynajmniej będę was mieć na oku ;)

Subskrybujcie więc i cieszcie się nowymi zdjęciami. Jeśli się wam podoba dajcie znać i roześlijcie dalej. W końcu idą święta! Dzielcie się tym co ładne i przyjemne. A jeśli się nie podoba, to przynajmniej nie bądźcie w tym anonimowi ;)

Anonimowy krytyk gorszy niż anonimowy alkoholik.

Tym jakże prawdziwym porzekadłem żegnam się tymczasem. Jak widać nie tylko zdjęcia ale i jakąś mądrość zyciową można tu uświadczyć ;)

Dziś pozdrawiam wyłącznie tekstowo.

2 komentarze:

  1. Czytaj mnie przez kanał hehe, do dzisiaj to była dla mnie normalna czynność, nigdy nie doszukiwałem sie w niej jakiegoś strasznego brzmienia, a tu popatrz ;) hehe. RSS jest miodny też jak masz kilka blogów itp, bo możesz np. w swoim blogu subskrybować kanał czyjś i masz u siebie na bieżąco info co sie dzieje u innych. W ogóle, to musimy powrócić do tematu przeniesienia tego do mnie :) A przy okazji sprawdze sobie jak działa openID na Twoim blogu. Peace.

    OdpowiedzUsuń
  2. jeszcze raz fazer ;) gdzieś muszę potestowac to openid ;) najwyzej wywalisz :D

    OdpowiedzUsuń